La biblioteca recomana… Albert Espinosa

La biblioteca recomana la última novel·la d’Albert Espinosa titulada Si tu em dius vine ho deixo tot… però digue’m vine.

Si tu em dius vine ho deixo tot...“Vaig ficar quatre coses justes dins la maleta i vaig decidir agafar el primer vol cap a Nàpols. Sabia que fugia, que el fet que m’acabessin de deixar em superava i intentava no pensar-hi. Era una reacció infantil, però era just el que necessitava en aquell moment.”

El Dani és un home que es dedica a buscar nens desapareguts. Un dia rep un encàrrec que el portarà a Capri, un lloc màgic de la seva infantesa que el farà reflexionar sobre la seva vida, la història d’amor amb la seva antiga parella i les coses que realment importen.

 

Anuncis

Deixa un comentari

